- To wiadomość, która bardzo cieszy. Z jednej strony jest docenieniem Poznań Maratonu przez markę zasłużoną dla promocji kultury fizycznej, z drugiej ważnym wsparciem organizacyjnym. Nawiązanie tej współpracy jest możliwe dzięki skutecznym zabiegom Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji, za co dziękuję w imieniu własnym i pasjonatów biegania - mówi zastępca prezydenta Poznania Marcin Gołek.

Poznański Maraton organizowany jest już od 25 lat. Należy do elitarnego cyklu Złota Seria 42, który zrzesza największe biegi maratońskie w Polsce.

– Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, wspiera nie tylko sport profesjonalny, lecz także projekty popularyzujące sport powszechny. LOTTO 24. Poznań Maraton im. Macieja Frankiewicza jest właśnie taką inicjatywą: łączy wielu pasjonatów biegania, niezależnie od ich wieku, poziomu zaawansowania czy umiejętności. Cieszę się, że marka LOTTO będzie towarzyszyć im wszystkim na trasie wiodącej przez ulice pięknego Poznania – mówi Radosław Kietliński, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Totalizator Sportowy.

Aktualnie na liście startowej LOTTO 24. Poznań Maratonu im. Macieja Frankiewicza znajduje się ponad 3000 zapisanych uczestniczek i uczestników. Limit startujących w tegorocznej imprezie to 6000 osób.

Nowy Partner Tytularny to nie ostatnia nowość, która dotyczy poznańskiego Maratonu. Już wkrótce biegaczki i biegacze poznają nową trasę biegu. Znajdą się na niej miejsca, przez które uczestnicy Maratonu w stolicy Wielkopolski jeszcze nie biegli. Zachęcamy do śledzenia strony internetowej LOTTO 24. Poznań Maratonu im. Macieja Frankiewicza oraz mediów społecznościowych, w których ukazywać się będą wszelkie aktualności związane z imprezą.